خواص روغن شترمرغ

خواص روغن شترمرغ

روغن شترمرغ برای پوست صورت

از بین بردن لک و جوش های صورت

برخی از افراد در نواحی پوست صورت و بدن خود دارای لک های تیره و قهوه ای رنگی می باشند که ظاهر خوشایندی را به چهره آنها نبخشیده است وجود این لک ها ، میزان زیبایی این افراد را تحت الشعاع قرار داده است وجود چنین لک هایی بر روی پوست صورت می تواند باعث ایجاد ناراحتی در فرد شده و احساس ناخوشایندی را برای فرد ایجاد نماید.

وجود لک و یا جای جوش های قدیمی بر روی پوست خانومها، باعث ناراحتی بسیار بیشتری شده و بخاطر حساسیت و اهمیت سطح زیبایی چهره در بانوان نسبت به آقایان ، از بین بردن این لک ها و جای جوش ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

راههای متفاوتی برای از بین برن لک های صورت و همچنین جوش ها و جای جوش های بدن و صورت موجود می باشد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

درمان لک ها و جوش های صورت

برای از بین بردن لک و جوش های صورت و بدن، افراد به پزشکان متخصص پوست و مو مراجعه کرده و مشکل خود را عنوان می کنند که پزشک مربوطه بسته به نوع لک و جوش های پوستی موجود بر روی پوست، دارو و کرم های مخصوصی را برای وی تجویز می نماید در برخی از اوقات این روش ها بسیار نتیجه بخش بوده و پس از مصرف داروها و کرم های تجویز شده، لک و جوش های موجود بمرور زمان از روی پوست محو می شوند. اما در برخی موارد نیز تنها هزینه های مراجعه به پزشکان متعدد و پرداخت مبالغ سنگینی برای خرید انواع دارو، صابون و کرم های مختلف در از بین بردن لک و جوش های پوستی هزینه می شود و در نهایت نیز ثمره ای در بر ندارد.

 از بین بردن لک

روغن شترمرغ برای پوست صورت

یکی از بهترین روش هایی که از زمانهای بسیار دور برای از بین بردن لک و جوش های صورت مورد استفاده قرار می گرفته است، استفاده از روغن شترمرغ در از بین بردن لک و جوش های صورت بوده است.

در کتب طب سنتی، در مورد خواص روغن شترمرغ ، گفته های فراوانی وجود دارد در این نوع از کتاب ها به وضوح در مورد خواص شگفت انگیز روغن شترمرغ سخن به میان آمده است. حکیمان و طبیبان باستان برای درمان انواع زخم ها و جراحات وارده بر اعضاء مختلف بدن، از روغن شترمرغ خالص و مرغوب استفاده می کرده اند همچنین برای از بین بردن آکنه، لک های سیاه و قهوه ای و جراحات پوستی ، مانند جای زخم و یا جای جوش هایی که باعث ایجاد پستی و بلندی و یا حفره در پوست می شده است نیز از روغن شترمرغ استفاده می کرده اند.

بخاطر شباهت های فراوان ساختار روغن شترمرغ ، به سلول های پوستی بدن انسان، این روغن براحتی جذب پوست شده و می تواند به لایه های زیرین پوست نفوذ کند. یکی از مهمترین عواملی که روغن شترمرغ را تا این حد، خاص و شفابخش گردانده است، همین قدرت جذب بالای آن بر روی پوست می باشد. روغن شترمرغ خالص و مرغوب، می تواند براحتی جذب پوست شده و به لایه های زیرین پوست نفوذ کند و با این کار، مواد مغذی و مهم مورد نیاز سلول های پوستی را برای ترمیم و بازسازی پوست، در اختیار آنها قرار دهد.

سلول های پوستی، با دریافت مواد مورد نیاز خود، اقدام به ترمیم و بازسازی سطح پوست کرده و سلول های مرده را از روی پوست جدا می کنند و باعث شفافیت و زیبایی پوست می شوند.

بخاطر خواص ارزشمند روغن شترمرغ و تقاضای روز افزون برای خرید این روغن، انواع  متفاوتی از روغن شترمرغ با کیفیت های مختلف به بازار امده است بسیاری از این روغن ها از کیفیت و خلوص خوبی برخوردار نبوده و تنها برای پر کردن جیب سود جویان به بازار آمده اند . متاسفانه بخاطر عدم شناخت صحیح افراد از روغن شترمرغ مرغوب و خالص، شاهد آن هستیم که حتی در داروخانه های سطح شهر نیز چنین روغن هایی به اسم روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیت به فروش می رسد. این روغن ها دارای خواص شفا بخشی نبوده و بعضا باعث ایجاد حساسیت هایی نیز برای افراد می شوند.

روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیت

یکی از مراکز شناخته شده و قدیمی مورد تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، که اقدام به فروش اینترنتی روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیت می نماید، شرکت فروشگاههای اینترنتی نیک خرید می باشد. این شرکت از سال 1376 سابقه فعالیت در زمینه توزیع محصولات آرایشی و بهداشتی و همچنین کالاهای مختلف را داشته است. خوشبختانه این فروشگاه زیر نظر مراکز مورد اعتماد فعالیت کرده و روغن شترمرغ مرغوب و با کیفیتی را عرضه می نماید.

برای بازدید از این فروشگاه می توانید به آدرس اینترنتی زیر مراجعه فرمایید.

فروشگاههای اینترنتی نیک خرید

www.nikkharid.com